Refresh

This website isport.co.il/%D7%A4%D7%A4-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%94%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%A8-%D7%A7%D7%90%D7%A4-%D7%94%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%99-%D7%93%D7%94-%D7%91%D7%A8%D7%90%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%99%D7%99/ is currently offline. Cloudflare's Always Online™ shows a snapshot of this web page from the Internet Archive's Wayback Machine. To check for the live version, click Refresh.

הליגה האירופיתכדורגל עולמיליגת האלופות

פפ לפני הסופר קאפ האירופי: "דה בראונה ייעדר מספר חודשים"

גווארדיולה אישר את המכה הקשה שספגה מנצ'סטר סיטי וקשרה המצטיין שנפצע שוב בשריר הירך האחורי ולא ישוב למגרשים עד 2024. פפ: ''זו אבידה גדולה, בלתי אפשרי להחליף אותו''. הערב ב-22:00 - סביליה באתונה

אלופת אירופה מנצ'סטר סיטי תפגוש הערב (רביעי, 22:00, פיראוס) את הזוכה הכמעט קבועה בליגה האירופית, סביליה, במשחק הפתיחה הרשמי של העונה האירופית באצטדיון על שם גיאורגיוס קראיסקאקיס, שהוא מגרשה הביתי של אולימפיאקוס. האצטדיון צפוי להיות מלא, באוהדים של סיטי, סביליה וגם יוונים רבים שהחליטו לבוא ולראות את שתיים מהקבוצות הגדולות של הכדורגל האירופי אצלם בבית.

עבור סיטי יהיה זה סופרקאפ ראשון בעוד שהאנדלוסים כבר מנוסים במעמד עם 6 הופעות במשחק על התואר, אך רק עם זכייה אחת ב-2006 ב-0:3 על ברצלונה. הספרדים במאזן של 5:1 עם הכי הרבה הפסדים בהיסטוריה של המפעל. השתיים נפגשו בעונה שעברה בשלב הבתים של ליגת האלופות, כשהקבוצה האנגלית גברה פעמיים על הספרדית בדרך לזכייה הראשונה שלה במפעל.

במסיבת העיתונאים לקראת הסופר-קאפ נגד סביליה, אישר מאמן מנצ'סטר סיטי את מה שממנו חששו כולם, פציעתו החמודה של קווין דה בראונה. פפ גווארדיולה אמר: "זו פציעה קשה. אנחנו נחליט בימים קרובים על דרך הטיפול, אם הוא יעבור ניתוח או לא, אבל הוא ייעדר מספר חודשים. זו אבידה גדולה מבחינתו כי יש לו איכויות מיוחדות. יש לנו אלטרנטיבות ושחקנים מאוד מוכשרים בסגל שייקחו את ההזדמנות, אבל את קווין לא ניתן להחליף הייתי רוצה שהוא ינוח יותר מ-22 ימים, אבל אלה האילוצים. הוא אמר שהוא כשיר, הרופאים אישרו את זה והוא עלה לשחק, אבל נפצע. זה קורה. נחליט אם הוא יעבור ניתוח".

על בלם הרכש יושקו גווארדיול "אני ממש שמח על הופעת הבכורה שלו". פפ הוסיףף "לצערי לא היה לנו הרבה זמן להתאמן יחד בגלל לוח הזמנים שיש לנו. אחרי המשחק מול ניוקאסל היו לנו שמונה ימים לעשות אימונים. אז צעד אחר צעד הם ילמדו. אבל הוא כאן והוא יותר ממכן לעשות את זה".

על ריקו: "אתה לא יכול לדמיין כמה טובות החדשות כששחקן מהאקדמיה חותם על חוזה לחמש שנים. זו מציאות עבורנו ומחמאה ענקית למבנה שלנו, האקדמיה, על הסקאוטינג כשהיה בן שבע-שמונה וכל המאמנים שהיו איתם וחינכו אותו. אני בר המזל להכיר את אביו ואמו והם, והוא, אדם מדהים."

על המעמד: "אתה צריך לזכות בליגת האלופות או בליגה האירופית כדי להיות כאן. מקווה שנחזור, אולי לא. לנצח באירופה, בדצמבר אנחנו נכוון לגביע העולם למועדונים. אנחנו שמחים, רגועים, איזה כבוד לשחק במסגרת הזאת של הסופרקאפ. אתם לא יכולים לתאר לעצמכם כמה אנחנו שמחים לשחק את משחק הסופרקאפ הזה כי אנחנו צריכים לזכות בליגת האלופות. אנחנו חייבים לנצל את ההזדמנות הזו, מי יודע מתי נחזור"

על סביליה: "יש לי הרגשה, תסלחו לי על היהירות, שסיטי הפייבוריטים לזכייה בסופרקאפ. יש לנו איכות, אבל כמובן שאנחנו יודעים שאין פייבוריטים במשחק כזה. ראיתי את המשחק השני של סביליה נגד יונייטד. יונייטד הייתה חלשה, סביליה יכולה להיות חזקה. זה לא קל. אולי לסביליה זה יותר קל, הם זכו בליגה האירופית פעמים רבות. כשהם משחקים טוב, הם מנצחים. אופי וחוסן. יש להם משהו שעושה את המועדון הזה. יש לי הרגשה שזה הופך אותם למסוכנים יותר נגדנו".

מן העבר השני אמר מאמן סביליה חוסה לואיס מנדיליבאר: "אנחנו מצפים לשחק נגד סיטי. אני חושב שאנחנו מוכנים לנצח אותם, אז אני משוכנע שאנחנו הולכים להיות נועזים. זה לא אומר שאנחנו הולכים לנצח, כמובן – אבל אנחנו הולכים להיות אמיצים. אנחנו הולכים לנסות לשחק את הכדורגל שלנו, ומבחינה זו, אני חושב שננסה לסבך את חייהם. מכאן ואילך, נראה מה יקרה. אני בטוח שיש סטטיסטיקות על ארסנל וסיטי וגווארדיולה שהיו לטובת סיטי, אבל הם הפסידו מול ארסנל לא מזמן [במגן הקהילה]".

הרכבים משוערים

מנצ'סטר סיטי: סטפן אורטגה: קייל ווקר, מנואל אקאנג'י, יושקו גווארדיול, ניית'ן אקה, רודרי, מתיאו קובאצ'יץ', פיל פודן, חוליאן אלבארס, ארלינג הולאנד, ג'ק גריליש

סביליה: יאסין בונו, חסוס נבאס, נמאניה גודל, לויק באדה, מרקוס אקוניה, ז'ואן ג'ורדן, פרננדו, איבן ראקיטיץ', סוסו, יוסוף אן-נאסירי, לוקאס אוקמפוס.

כתבות קשורות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button