Refresh

This website isport.co.il/%D7%9C%D7%95%D7%99-%D7%94%D7%AA%D7%A8%D7%A2%D7%AA%D7%99-%D7%A2%D7%9C-%D7%A9%D7%90%D7%A0%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%91-02-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7-%D7%94%D7%99%D7%94-%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9A/ is currently offline. Cloudflare's Always Online™ shows a snapshot of this web page from the Internet Archive's Wayback Machine. To check for the live version, click Refresh.

כדורגל ישראליליגת העל

לוי: "התרעתי על שאננות, ב-0:2 המשחק היה צריך להיות גמור"

מאמן הפועל חיפה אחרי ה-3:2 להפועל ירושלים: ''זה שיעור עבורנו". ג'ראפי: ''שוב זה קורה, צריך לבדוק את עצמנו''. חוזז: ''משהו השתנה אחרי הפועל ת''א''. זיו אריה מאושר: ''האנרגיות שלי נשאבו מהשחקנים ולהפך''

הפועל חיפה ורוני לוי כבר הרגישו הערב (שני) שוב את המקום השלישי והמכובד בליגת העל עם ניצחון נוסף, הם הובילו בבטחה 0:2 על הפועל ירושלים בסמי עופר, אולם קפאו לגמרי במחצית השנייה ואפשרו לקבוצה מהבירה לרשום קאמבק מטורף בדרך ל-2:3 בסיום. אחרי ההפסד הכואב, ביום ראשון האדומים מהכרמל יתארחו אצל מכבי חיפה לדרבי מסקרן. מנגד, ירושלים עם קאמבק שני ברציפות אחרי ה-1:2 הדרבי בדרבי הירושלמי.

שוער הפועל חיפה, יואב ג'ראפי (אסף הופמן)

מאמן הפועל חיפה רוני לוי אמר בסיום: "עשינו סדרה ארוכה של ניצחונות ותוצאות טובות. לא הגענו למחצית השנייה, אחרי מחצית ראשונה נהדרת. היו לנו הרבה מצבים לכבוש את השלישי. אני בספק אם היה להם פנדל, הוא היה קל מדי. התרעתי על עניין של שאננות. גם נגד הפועל תל אביב הובלנו 0:4 וספגנו שלושה שערים. היינו צריכים לעבור את רבע השעה הראשונה ולנסות לכבוש את השלישי. הייתה להם יותר מוטיבציה מאיתנו".

לוי הוסיף: "מבחינתנו זה שיעור גדול איך לשמור על יתרון 0:2, זאת תוצאה שצריכה להיות משחק גמור. לא יודע אם זאת ירידה מנטלית, פיזית או שני הדברים יחד. צריך לראות מה לעשות כדי שזה לא יחזור, זה מאכזב מאוד. חבל שרצף כזה גדול של תוצאות טובות נשבר היום. ננסה לחבר רצף דומה במשחקים הבאים". על החילוף של גיא מלמד ותומר יוספי: "הייתי אולי צריך לעשות אפילו את החילוף לפני, אבל זה שיקול. ככה חשבתי שנכון, הכנסתי שני שחקנים עם רגליים טריות ויותר מהירות".

שוער הפועל חיפה יואב ג'ראפי הוסיף: "אנחנו צריכים לבדוק את עצמנו, זה קרה לנו גם נגד הפועל תל אביב. לא הסתכלנו על המיקום בטבלה, היינו עסוקים במשחק וצריך לבדוק למה זה קורה לנו. נעבור על זה ונתקן מה שצריך. זה לא צריך להוריד מהעונה שאנחנו עושים, אנחנו עדיין במקום טוב ומסתכלים קדימה. יש לנו בשבוע הבא משחק סופר חשוב גם לטבלה וגם למועדון, המשחק הכי גדול מבחינתנו. אני מקווה שנחזיר לאוהדים בדרבי".

מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה (אליאב אוזן)

מאמן הפועל ירושלים זיו אריה אמר: "האנרגיות שלי נשאבו מהשחקנים ולהפך. הייתה לנו מחצית ראשונה כאילו הבטחנו את המקום בפלייאוף העליון, היינו רכים והפועל חיפה פשוט נהנתה. לא אמרתי להם יותר מדי במחצית, לא חושב שאף קבוצת תחתית הייתה מרשה לעצמה להראות כל כך רעה. השחקנים הבינו אותי אחרת, החליטו להילחם על הכבוד. לא היה לי ברור שזה יסתיים בניצחון. יש לי צוות מעולה שמנהל יחד איתי את המשחק הזה".

אריה הוסיף: "במחזור 21 אנחנו לא יכולים לחזור למה שעשינו בפתיחת העונה. זה לא תמיד יכול להסתיים במהפך ו-2:3, לשמחתי זה הסתיים ככה הפעם. הייתה לנו הרגשה שאם נצמק נוכל לחזור, בטח להשוות. הם היו כבר עם הראש בדרבי. שער הניצחון? ראינו שטח, קאפיטה עם קבלת החלטות טובה ואני הכי שמח בעולם בשביל מתן חוזז ובשביל הקבוצה". על הסיכוי להגיע לפלייאוף העליון: "צפוי לנו משחק גדול בשבת, עם איך שנראינו כמו במחצית הראשונה לא נצליח להגיע לפלייאוף העליון. אם נהיה כמו במחצית השנייה יש לנו סיכוי לזה".

שחקן ההתקפה של ירושלים מתן חוזז, שכבש שער ניצחון שבוע שני ברציפות אחרי הדרבי הירושלמי, הוסיף: "היינו בפיגור של 2:0 ועשינו מהפך. אנחנו מאושרים וממשיכים. משהו השתנה בקבוצה מאז המשחק מול הפועל תל אביב. אנחנו סופגים תמיד איזה גול קל שזה משהו שנצטרך לשפר. היו עצבים בחדר ההלבשה בהפסקה, לא אשקר. ניצחנו הרבה מאבקים במחצית השנייה וזה מה שניצח לנו את המשחק. בליגה הזו כמה ניצחונות רצופים ואתה מסתכל למעלה".

כתבות קשורות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button