Refresh

This website isport.co.il/%D7%93%D7%99%D7%95%D7%95%D7%97-%D7%97%D7%99-%D7%9E%D7%9C%D7%99%D7%92%D7%AA-%D7%94%D7%A2%D7%9C-%D7%9E%D7%9B%D7%91%D7%99-%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%95%D7%A2%D7%9C-%D7%AA%D7%90-00/ is currently offline. Cloudflare's Always Online™ shows a snapshot of this web page from the Internet Archive's Wayback Machine. To check for the live version, click Refresh.

כדורגל ישראליליגת העל

מכבי חיפה סיימה ב-0:0 ביתי מול הפועל ת"א, הפער: 7 נקודות

מחזור 26 ואחרון של העונה הסדירה: הירוקים חזרו לליגה אחרי ההדחה בשמינית גמר הקונפרנס ליג ורשמו תיקו מאופס שני העונה מול האדומים, שהם היחידים שלא ספגו מחיפה העונה. אבוקסיס עדיין ללא שער

האם מכבי חיפה מתחילה להרים ידיים בקרב על האליפות הרביעית ברציפות? הירוקים סיפקו משחק חלש מול הפועל תל אביב ובדיוק כמו בסיבוב הראשון בבלומפילד, נפרדו מהם הערב (ראשון) ב-0:0 שבו לא היו ראויים לניצחון. הפער בפסגה צמח ל-7 נקודות, רגע לפני פתיחת הפלייאוף העליון אחרי פגרת הנבחרות, ונראה שהאלופה תתקשה לעשות זאת אלא אם תראה שיפור חד ומשמעותי. האדומים של אבוקסיס עם משחק שישי ללא שער אחד לרפואה ועם ניצחון בודד ב-14 המחזורים האחרונים, ויתקשו לשרוד בדרך הזאת בליגת העל.

השופט אוראל גרינפלד "כיכב" במשחק עם אירוע לא שגרתי. בראיין פאסי בעט בבירור על ידו המושטת של חברו לקבוצה אל-ים קנצפולסקי, השופט התעלם, נקרא על ידי צוות ה-VAR, אך למרות צפייה באירוע הוא החליט בכל זאת לא ללכת עם המלצת הצוות ופסק שאין פנדל. בכללי, האוהדים הירוקים לא אהבו בלשון המעטה את רוב ההחלטות של גרינפלד והוא ספג קללות ושריקות בוז לאורך המשחק שלו, כולל לאחר שהתעלם מעבירה ברורה ללא כדור של דן איינבינדר על ענאן חלאיילי. מכבי חפה אמנם כבר סגרה העונה פער של 10 נקודות, אבל ביכולת הנוכחית קשה לראות את זה קורה – במיוד שהיא כבר סופרת משחק רביעי רצוף ללא ניצחון בכל המסגרות.

פייר קורנו מול הפועל ת"א (מכבי חיפה, ראובן כהן)
קני סייף מול הפועל ת"א (מכבי חיפה, ראובן כהן)

מהלך המשחק

דקה 1: השופט אוראל גרינפלד הוציא את ההתמודדות לדרך.

דקה 7: דן איינבינדר מצא עצמו לפתע לבד ברחבה, אבל עבדולאי סק גלש ברגע האחרון ובלם אותו. הכדור הגיע לאור בלוריאן שבעט מרחוק ושריף כיוף קלט אחרי הסטה קלה.

דקה 20: דניאל סונדגרן השאיר לשואו שהשתחרר בין שני שחקנים ובעט מ-20 מטרים כדור שחלף ליד הקורה.

דקה 22: שואו שוב ניסה מרחוק, הפעם אחרי הכנה של עלי מוחמד, והבעיטה שלו חלפה ליד הקורה השנייה וליטפה את הרשת החיצונית.

דקה 27: ענאן חלאיילי רקד בצד ימין, נכנס לרחבה אחרי השחלה בין רגליו של דייויד קופרמן והעביר רוחב לעבר תיבת החמש, שם בראיין פאסי בעט שפגע בבירור בידו של אל-ים קנצפולסקי. אוראל גרינפלד נקרא ל-VAR וקבע כי אין פנדל.

דקה 31: הישאם לאיוס פרץ מצד ימין, קיבל בחזרה מרן בנימין והמשיך מהאוויר לבד מול שריף כיוף, אבל השוער עצר נהדר לקרן.

דקה 35: דן איינבינדר דחף את ענאן חלאיילי בפראות לאחר ששחקני מכבי חיפה לא הוציאו את הכדור החוצה והמשיכו לשחק בזמן שעומרי אלטמן על הדשא. אוראל גרינפלד התעלם ואפילו לא שרק לעבירה.

דקה 40: גם הניסיון השלישי של מכבי חיפה במשחק שייך לשואו, שהפעם ירה מרחוק ולא היה ממש קרוב למסגרת.

פרנזי פיירו מול הפועל ת"א (מכבי חיפה, ראובן כהן)
גדי קינדה מול הפועל ת"א (מכבי חיפה, ראובן כהן)

דקה 49: ליאור רפאלוב הטעה ברחבה את בראיין פאסי, אבל מעד ותוך כדי בעט החוצה.

דקה 60: ענאן חלאיילי השתחרר ומ-17 מטרים בעט שטוח, אמיליוס זובאס קלט.

דקה 63: הפעם פייר קורנו הרים קרן משמאל, עבדולאי סק נגח מעל המשקוף.

דקה 69: קני סייף הכין מצד שמאל, ענאן חלאיילי בעט מהאוויר החוצה.

דקה 76: אלן אוז'בולט הוביל מתפרצת, מסר להישאם לאיוס, שכדרר על עיליי פיינגולד ובעט מתוך הרחבה, שריף כיוף נשאר עומד, אבל הכדור רק כמעט נכנס.

דקה 86: הרמה משמאל הגיעה לראש של תומר חמד, שנגח בקשת לידיו של אמיליוס זובאס.

הרכבים

מכבי חיפה: שריף כיוף, ענאן חלאיילי (סוף פודגוראנו, 78), דניאל סונדגרן, עבדולאי סק, שון גולדברג, פייר קורנו, מנואל "שואו" קאפואנה (תומר חמד, 61), עלי מוחמד, ליאור רפאלוב (זיו בן שימול, 78), גדי קינדה, פרנזי פיירו (קני סייף, 46).

הפועל תל אביב: אמיליוס זובאס, רז מאיר, בראיין פאסי, אור בלוריאן (טל ארצ'ל, 66), זיו מורגן, דויד קופרמן, דן איינבינדר (עומר סניור, 90), אל-ים קנצפולסקי, רן בנימין (אלן אוז'בולט, 66), הישאם לאיוס (אליאן רוחנא, 90+5), עומרי אלטמן (מאוויס צ'יבוטה, 53).

כתבות קשורות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button