Refresh

This website isport.co.il/%D7%90%D7%91%D7%99%D7%98%D7%9F-%D7%90%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%90%D7%9C%D7%94-%D7%A9%D7%9C%D7%90-%D7%A8%D7%A6%D7%95-%D7%9C%D7%97%D7%96%D7%95%D7%A8-%D7%A7%D7%A9%D7%94-%D7%9C%D7%97%D7%96%D7%95%D7%A8/ is currently offline. Cloudflare's Always Online™ shows a snapshot of this web page from the Internet Archive's Wayback Machine. To check for the live version, click Refresh.

כדורגל ישראליליגת העל

אביטן: "אני מאלה שלא רצו לחזור, קשה לחזור כאילו לשגרה"

מאמן הפועל חדרה לקראת המשחק מחר (שבת, 16:45) מול מכבי פ''ת: ''לא נעשה תחרות איזו קבוצה נפגעה הכי הרבה, אבל אנחנו חושבים שהפגיעה המקצועית בנו היא קשה מאוד''. זלקה: ''כרגע, הכדורגל בעדיפות שנייה''

אחרי שבשבוע שעבר התקיים משחק ההשלמה בין מכבי חיפה להפועל פתח תקווה, ליגת העל בכדורגל תחזור מחר (שבת) במלואה לראשונה מאז פרוץ המלחמה שכפה ארגון הטרור חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר. הפועל חדרה, שהייתה אחת מארבע הקבוצות שהתנגדה לחזרה לפעילות, תארח את מכבי פתח תקווה ב-16:45, כאשר מי שייעדר כמובן הוא הקפטן מנשה זלקה שעדיין נמצא בשירות מילואים פעיל.

הקשר סמי בורארד לא צפוי להיות בסגל, לאחר שטרם שב לאימוני הקבוצה. השחקן מצוי בשיחות עם ההנהלה בנוגע למתווה הישארותו שכולל אפשרות שיעזוב בינואר. המאמן ניסו אביטן עדיין מתלבט בנוגע למערך בו יעלה למשחק בשבת, מקומם של עידו לוי ופיליפ איפולה במרכז ההגנה מובטח, אך סולימאן קוליבאלי עשוי לחבור אליהם. בחלק הקדמי יוצבו ניב גוטליב, אלעד מדמון וטוני גומז. יואב תומר צפוי להשתלב מהספסל מאחר והוא לא כשיר ליותר מ-20 דקות.

אביטן אמר לקראת המשחק: "אני מאלה שחשבו שלא נכון לשחק כדורגל בתקופה הזאת. קשה לחזור כאילו לשגרה, בזמן שיש אנשים שעדין חטופים, כשיש הרוגים ואנחנו למעשה עדין במצב של לחימה. אבל ההחלטה התקבלה ונעשה מה שצריך מבחינתנו. לא נעשה תחרות איזו קבוצה נפגעה הכי הרבה, אנחנו חושבים שהפגיעה המקצועית בנו, היא קשה מאוד, אבל זה לא הזמן לדבר על זה. עכשיו זה זמן להתארגן ולעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים".

על מצב המוכנות של קבוצתו, אמר המאמן: "זה קצת לא ברור, לאף אחד לא ברור באיזה מצב הליגה תחזור. ניסינו במסגרת הכלים שיש לנו, לעשות את המקסימום כדי לשמר את השחקנים, אבל אין ספק שזו אפילו לא הייתה הכנה לליגה רגילה, זה היה מצב מאוד ייחודי ואנחנו הולכים אל הלא נודע מבחינתנו. לפחות בגישה נשתדל לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים. צפוי עומס מטורף עכשיו ואנחנו מכירים במגבלות של הסגל שלנו, העומק והעומס שלנו ייפול על מעט מאוד שחקנים וזאת עוד בעיה שנצטרך להתמודד איתה בהמשך".

שחקני הפועל חדרה באימון (שלומי גבאי, הפועל חדרה)

אביטן סיכם: "מרבית הזרים חזרו באיחור והם לא מוכנים ולא כשירים לשחק ולכן מי שיצטרך לסחוב את העגלה בשלב ראשון, אלה הישראלים. אם ביום יום הכדורגל זה הדבר הכי חשוב בעולם, בימים כאלה זה משני, אך באותה נשימה אנחנו מבינים את החשיבות של לשמר את הקבוצה ולהביא תוצאות ולדאוג שהקבוצה תישאר בליגה".

ההרכב המשוער: גיא הרמן; דיא לבאבידי, פיליפ איפולה, אביב לין (סולימאן קוליבאלי), עידו לוי, איציק שולמייסטר; תמיר גלזר, תמיר עדי; ניב גוטליב, אלעד מדמון, טוני גומז.

כתבות קשורות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button