כדורסלליגת העל

מכבי עירוני רמת גן פתחה בקמפיין פרסומי רחב היקף בעיר

הקמפיין - ב-50 נקודות שונות - נועד להגביר מודעות, לייצר אהדה וזהות עם הקבוצה ולקדם את מכירת המנויים למשחקי הבית העליון והפלייאוף של הקבוצה. היו''ר חן שניידרמן: ''איש לא העז לחלום על ההישגים לנו העונה''

קבוצת הכדורסל של מכבי עירוני רמת גן יצאה בקמפיין פרסומי הכולל שילוט רחב היקף, ברחבי העיר בתחנות אוטובוסים ומכוונים בפריסה של כ-50 שלטים בהם מופיעים מאמן הקבוצה שמוליק ברנר, הקפטן אדם אריאל וחבריו לקבוצה: איתי מושקוביץ, קנדל מקולום, ג'ורדן כהן ואייזיאה מיילס. הקמפיין נועד להגביר מודעות, לייצר אהדה וזהות עם הקבוצה ולקדם את מכירת המנויים למשחקי הבית העליון והפלייאוף של הקבוצה במחיר מבצע החל מ-305 ש״ח הכוללים את משחקי הבית במסגרת משחקי הבית העליון וסדרות הפלייאוף בהמשך, מול הגדולות של הכדורסל הישראלי.

הקמפיין של מכבי עירוני רמתן גן (דוברות המועדון)

מכבי עירוני רמת גן שחזרה לליגת העל אחרי 13 שנים בליגות השונות, בונה דור חדש וצעיר של אוהדים, שאינו מכיר את ההיסטוריה המפוארת של המועדון בליגת העל ומתחיל להתחבר לקבוצה ולמיוחדות שלה. פעילות שיווקית מהסוג הזה מקובלת בעולם, בקרב מועדוני כדורגל וכדורסל, מתוך מגמה לשימור והעלאת המודעות, שימור הקהל והקהילה העסקית התומכת.

מהמועודן נמסר: "דברים טובים קורים במכבי עירוני רמת גן של 2024 בהיבט הניהולי ובהיבט המקצועי שבא לידי ביטוי בהצלחה על הפרקט. הקבוצה השתלבה בצמרת ליגת העל והבטיחה את מקומה באירופה כבר בעונה הראשונה בליגת העל".

הקמפיין של מכבי עירוני רמתן גן (דוברות המועדון)

יו"ר מכבי עירוני רמת גן חן שניידרמן אמר: "כל מי שהיה העונה באולם זיסמן ברמת גן ראה קבוצה מאומנת היטב, שנלחמת על הפרקט ללא פשרות, תמיד ביחד ומשיגה את ההישגים שאף אחד מאיתנו לא העז לחלום עליהם. לקהל חלק משמעותי בהצלחת הקבוצה ואנו מצפים לראות קהל רב חדש, בעיקר משפחות, בא לתמוך בנו ולעודד את קבוצת הספורט הבכירה בעיר רמת גן"

כתבות קשורות

Back to top button
Isport

FREE
VIEW