סוף הדרך: דייגו מראדונה הובא למנוחות בארגנטינהאבוקסיס: ''לוקח מהמשחק את המחויבות של השחקנים''פ.ס.וו חזרה מ-2:0 ל-2:3 על פאוק, זהבי שוב לא כבשלא באותה רמה: הפועל ב''ש הובסה 4:1 על ידי לברקוזןספרופולוס: ''לא משנה כמה מכות נקבל, נקום ונילחם''כדורעף: הפועל כפ''ס ניצחה 0:3 את מטה אשר/עכושוב בעטה בדלי: מכבי ת''א הפסידה 86:85 למילאנוגאורגיוס דוניס: ''אנחנו יותר מחוברים, נגמרו התירוצים''גביע המדינה: הפועל חולון עלתה בקלות לשמינית הגמריואב כהן עדיין במקום הראשון, צוברי במקום השלישי
המנכ''ל יוסף זהר ומנהלת השיווק לנא זהר יחד עם עו''ד שמעון מזרחי, יאניס ספרופולוס, דני אבדיה וקווינסי אייס (ספי מגריזו, מכבי ת''א)

עוד תוספת: טחינה אל ארז מצטרפת למכבי תל אביב

שני | | 13:50    מאת מערכת ישראל ספורט

השת''פ החדש נולד מתוך רצון לחיבור בין ערכי המצוינות לתזונת השחקנים והערכים הבריאותיים של טחינת הפרימיום. הבעלים ג'וליה זהר: ''מרכיב שעתיד להפוך לחלק בלתי נפרד משגרת התזונה של שחקני הקבוצה''

טחינה אל ארז מצטרפת לעונת 2019/20 אל מכבי תל אביב, שביום חמישי הקרוב תארח את צסק"א מוסקבה בהיכל. שיתוף הפעולה בין טחינת הפרימיום אל ארז לבין הקבוצה בעונה שנפתחה נהדר הינו חלק מצעדי אל ארז להפוך לחברה בין-לאומית מובילה. רק בשבוע שעבר הכריזה החברה על השקת אל ארז US ומינוי הפרסומאי הבינ"ל דייויד סייבל כיו"ר החברה, זאת במטרה לכבוש את השוק האמריקאי באמצעות מיתוג הטחינה כסופר פוד. 

תחילת השת"פ של אל ארז ישראל עם מכבי תל אביב נולד מתוך רצון לחיבור בין ערכי מצוינות לתזונת השחקנים והערכים הבריאותיים של הטחינה, שנחשבת לסופר-פוד בעלת יתרונות תזונתיים רבים ועשירה במיוחד בסידן - בדיוק מה שספורטאים צריכים. החסות תבוא לידי ביטוי על המגרש, באמצעי המדיה ובשלל פעילות תוכן בדיגיטל, תוך שילוב השחקנים. כמו כן, יזכה הקהל הרחב לטעום את טעמה של הטחינה המשובחת על ידי נוכחות המותג והמוצרים על המגרש ובסביבת האימונים של הקבוצה הבכירה. 

"אני גאה בשיתוף הפעולה עם מכבי FOX תל אביב, קבוצת הכדורסל המצליחה בישראל והמועדון המעוטר ביותר בעולם", אמרה לאחר הסיכום ג'וליה זהר, המנכ"לית והבעלים של אל ארז. "החיבור למכבי הוא עוד שלב בדרך הארוכה שאנחנו עושים ומהווה נדבך משמעותי עבורנו, שכן מדובר במועדון מצטיין עם מסורת ארוכה וכזה שהציבור הישראלי מחובר וגאה בהצלחתו הבינלאומית. באמצעות החיבור למכבי, נצליח לגעת בקהלים רחבים בישראל ואף לעורר סקרנות בשוק האירופאי. המטרות שלנו? לשים במרכז את היתרונות הבריאותיים של הטחינה, מרכיב שעתיד להפוך לחלק בלתי נפרד משגרת התזונה של שחקני הקבוצה".

יאניס ספרופולוס (ספי מגריזו, מכבי ת''א)
יושב ראש מכבי עו"ד שמעון מזרחי אמר: "ברצוני לברך בחום את הבעלים של טחינה אל ארז, שהחליטו להיות שותפים עסקיים שלנו. אנחנו גאים בזה. זהו אחד המותגים המובילים בענף המזון וכעת מתברר שלא רק בישראל, אלא שהם פרצו דרך חדשה גם בארצות הברית ועל זה אנחנו מברכים ויכולים להיות גאים. אנחנו מקווים ששיתוף הפעולה בין הצדדים יימשך שנים רבות". טחינה אל ארז מנוהלת על ידי ג'וליה זהר, שהפכה ממורה בבית ספר לתעשיינית מובילה. החברה הוקמה בשנות ה-80' ומאז 2003 מובילה אותה זהר, אשר לקחה את מושכות הניהול של המפעל הקטן באיזור התעשיה של נצרת שהקים בעלה אסעד זהר, שנפטר בפתאומיות מדום לב. 

זהר הפכה את אל ארז ממפעל קטן לייצור טחינה גולמית משובחת בשיטה מסורתית לחברה גלובלית המגלגלת 50 מיליון ש"ח מחזור בשנה (רק בישראל) ומהווה 18% מהשוק המקומי, וכעת עומדת לפרוץ אל העולם. אל ארז נחשבת למותג פרימיום מוביל בשוק הטחינה המקומי הטחינה המועדפת על שפים, מסעדנים ופודיז כמו ארז קומורובסקי, קבוצת אר טו אם (רותי ברודו), הקוסם ועוד, ונמכרת ברשתות המובילות בישראל.  תהליך הייצור של אל ארז נעשה תוך הקפדה על קניית חומרי גלם משובחים בשילוב תהליכי יצור בשיטה המסורתית (14 שלבים) תוך שמירה על המרכיבים הבריאותיים של השומשום. 

לאחרונה הודיעה החברה על יציאתה לשוק אמריקאי תחת השם Julia's mother of superfoods - מיתוג המותאם לקהל האמריקני. הטחינה עברה אמריקניזציה ותימכר בארצות הברית באריזה חדשנית לשימוש מהיר בשקית עם פיה ובה טחינה נוזלית מוכנה לאכילה, כיאה ללייף סטייל של דור המילניום בערים הקוסמופוליטיות.

נגישות