דיווחים: וראן שוקל לעזוב בקיץ, זידאן רוצה את מאנהדאגה בנבחרת מהאווירה, רוב ההרכב לחמישי סגור''הרחקת מאבוקה והפנדל לבני יהודה היו מוצדקים''דוראנט חזר, אך סן אנטוניו ניצחה את גולדן סטייטהפועל ירושלים תארח את מכבי תל אביב באפרילהפועל ת''א הפסידה 95:89 לאשדוד, סיימה תשיעיתאולסי פרי: ''אף פעם לא הרמתי ידיים, תמיד נלחמתי''כפ''ס הפסידה בבכורה של חיים, נצרת עילית ניצחהתומר חמד: ''רוצים לשחק כדורגל התקפי ולא פחדני''מכה לנבחרת אוסטריה: דויד אלאבה בספק לישראל
דניאל גרינברג (שי פרנקו, יח''צ)

כוכבת גולסטאר - פרזנטורית החדש של מותג נעליים

שני | | 14:00    מאת מערכת ישראל ספורט

הדוגמנית ובת זוגתו של הזמר אייל גולן, דניאל גרינברג, נבחרה לשמש כפרזנטורית רשת נעלי SCOOP. במסגרת החוזה תקבל גרינברג עבור שנת 2019 כ-120,000 ש''ח. היא מחליפה את רוסלנה רודינה

הדוגמנית, כוכבת תוכנית הטלוויזיה גולסטאר ובת זוגתו של הזמר אייל גולן. דניאל גרינברג, נבחרה לשמש כפרזנטורית רשת נעלי SCOOP. במסגרת החוזה תקבל גרינברג עבור שנת 2019 כ 120,000 ש"ח. מי ששמשה במשך כשנתיים כפרזנטורית המותג, הייתה הדוגמנית רוסלנה רודינה, רעייתו לשעבר של אייל גולן, כיום בן זוגה של גרינברג.

דניאל גרינברג (שי פרנקו, יח''צ)
דניאל גרינברג (שי פרנקו, יח''צ)
הקמפיין בכיכובה של דניאל גרינברג יעלה בחודש אפריל 2019, בתקציב של כ 1 מיליון ש"ח, לרגל השקת הקולקציה החדשה לקיץ 2019. הקמפיין יכלול בין היתר: תשדירי טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג, מודעות בעיתונים ובמגזינים, קמפיין מקוון, פעילות ברשתות החברתיות, פעילות יחסי ציבור ופרסום בנקודות המכירה.  לדברי רוני אינסאנז, מנכ"ל רשת SCOOP: "אנו בטוחים שהבחירה בדניאל גרינברג תחשוף את רשת סקופ לקהל יעד נוספים. היא מוכשרת, ומשמשת דמות השראה להרבה משתמשות באינסטגרם. אנו רואים בה דמות אידיאלית ורלוונטית להעברת המסרים של המותג: טרנדי, עכשווי, צעיר ורענן. בנוסף, עצם חשיפתה והצלחתה בגבולות הרשת החברתית, מקשרים את המותג לעידן החדש".  

דניאל גרינברג (צילום: יח''צ)
דניאל גרינברג (25) פרצה לתודעה הציבורית מהראליטי הנצפה "האח הגדול", ולאחר מכן החלה לככב בתוכנית "גולסטאר". בנוסף, לצד קריירת דוגמנות והשתתפות בתכוניות ראליטי, גרינברג מטפחת זוגיות מתוקשרת עם הזמר המצליח אייל גולן מזה כחצי שנה. רשת נעלי סקופ מתמחה בייבוא ושיווק נעליים, תיקים ואביזרי אופנה  הפונה לקהל יעד צעיר ולכל המשפחה. כיום הרשת מונה 75 סניפים בפריסה ארצית בקניונים ובמרכזי הקניות  המרכזיים ברחבי הארץ ומעסיקה יותר מ-300 עובדים. הקולקציה מתחדשת אחת לשבועיים במבחר דגמים אופנתיים ובמגוון סגנונות בתחום ההנעלה והאביזרים, במחירים אטרקטיביים ובמבצעים ייחודיים לחברות המועדון של הרשת.

נגישות