הגשים חלום: שאראס חתם לשלוש שנים בברצלונהשחקני מכבי ת''א לוחצים להשאיר את איביץ' במועדוןדן גלזר: ''צוות האימון הנוכחי תרם רבות לשיפור שלי''החקירה הסתיימה, אחת הנערות הפרה איסור פרסום?המשטרה והמנהלת לאוהדי בני סכנין: אל תגיעו לדוחאתרד למאזן שלילי? חולון מארחת את הפועל ירושליםמכבי ת''א פוגשת את ראשל''צ: ''קבוצה טובה מאוד''בית''ר י-ם: רוני לוי לא יישאר, סימן שאלה בנוגע לבניוןמכבי חיפה: ''מגיע לנו לסיים את העונה הזו בטעם טוב''ממשיכה לשקוע: ולנסיה הפסידה 2:0 לבילבאו בבית
מנסור, סהבט, יודקביץ, ממן והנדלס (צילום: דודי חסון, יח''צ)

שיאנית ישראל בקפיצה לגובה בקמפיין מיוחד ליום האישה

ראשון | | 15:00    מאת מערכת ישראל ספורט

לרגל יום האישה הבינלאומי משיק מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז קמפיין מקומי סביב ''נשים לא שגרתיות'' והעצמה נשית. אחת מהן היא האתלטית הישראלית דניאל פרנקל

מותג האיפור וטיפוח הבינלאומי לוריאל פריז משיק לרגל יום האישה הבינלאומי קמפיין  יוצא דופן להעברת מסר על יופי נשי אוניברסאלי והעצמה נשית, לרגל השקת הרחבת קשת גווני המייקאפ, טרו מאץ'. במסגרת הקמפיין הבינלאומי הוחלט כי כל מדינה תבחר נבחרת של נשים "לא שגרתיות", שיציגו את מודל היופי החדש: נשים חזקות, מעצימות, מצליחות. כל אחת בתחומה משדרת יופי וכוח נשי יחד עם השראה לנשים אחרות. 

בישראל נבחרו 6 נשים בגילאים ותחומים שונים, שכל אחת מהווה מודל לחיקוי בתחומה: אשת העסקים וגורו בתחום הדיאטה חלי ממן אשר התמודדה בצעירותה עם בעיות משקל ודימוי עצמי נמוך, הזמרת וכוכבת דה וויס כינרת הנדלס אשר מתמודדת בצורה מעוררת השראה עם מגבלות פיזית מלידה, דניאל פרנקל - האתלטית הישראלית ושיאנית ישראל בקפיצה לגובה המובילה מסר של גוף ספורטיבי הוא גוף יפה בקרב נערות, השחקנית מהמגזר הערבי לונא מנסור, הדוגמנית ושחקנית רונית יודקביץ המתמודדת עם מחלת עור וטילגו, והסטודנטית כהת העור עדינה סהבט.

מנסור, סהבט, יודקביץ, ממן והנדלס (צילום: דודי חסון, יח''צ)
לדברי אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל: "המטרה בקמפיין החדש הוא לשתף דור חדש במסר של המותג לוריאל פריז הקורא לאמץ את מי שאנחנו. כל הנשים שנבחרו להוביל את הקמפיין, בארץ ובעולם, הן דוגמא להגשמה עצמית ומודל לחיקוי. הן מייצגות בענווה ובצניעות את עוצמת הנחישות להגשים כל חלום!". במסגרת הקמפיין הנשים מדגימות על עצמן גוון מייקאפ חדש של המותג, ומספרות כיצד "הבעיה" שאתה היא מתמודדות על בסיס יומי, הפכה אותה לסיפור הצלחה. להיות אישה אין משמעות הדבר להיות רק יפה, אלא להיות מחוברת לאמת שלך ולחלומותייך- ומכאן סלוגן הקמפיין: "הגוון שלך האמת שלך".

הקמפיין מתכתב כחלק ממהלך בינלאומי במסגרתו כל מדינה, בהתאם לייחודיות התרבותית שלה, בוחרת את נבחרת העצמה שלה. קבוצת הנשים שנבחרה בישראל, מייצגת את הפסיפס הנשי-ישראלי של 2019. הקמפיין יעלה  בישראל לרגל יום האישה הבינלאומי שיחול ב-8 במרץ, נערך לרגל השקת הרחבת קשת גווני המייקאפ, טרו מאץ', סדרה הכוללת כ-15 גוונים מהבהיר ביותר לכהה ביותר, וכך תואם עד כ-98% לגווני עור הישראלים. והוא יכלול בין היתר: תשדירי טלוויזיה בערוצים המסחריים, קמפיין יחסי ציבור, פעילות דיגיטלית וברשתות החברתיות.

נגישות