אמבאפה חזר וכבש, פ.ס.ז' הביסה 0:3 את ניס בחוץעדיין בפגרה: רק 0:0 לריאל מדריד מול סוסיאדד בחוץבבכורה של פירלו: יובנטוס הביסה 0:3 את סמפדוריהארתורו וידאל הוצג באינטר, ג'נגיז אונדר חתם בלסטרסלובו דראפיץ': ''אנחנו כבר מתגעגעים למשחק רשמי''מכבי ת''א: 6 שחקנים ו-7 אנשי צוות נדבקו בקורונההיסטוריה: גיא ניב חצה את קו הסיום בטור דה פראנסהמחליף של בראון: כריס קרמר מצטרף להפועל י-םליברפול ניצחה 0:2 את צ'לסי בחוץ, מאנה כבש צמדלייפציג גברה 1:3 על מיינץ, שער ובישול לפורסברג
מסיבת העיתונאים היום (רועי ינקלוביץ)

מכבי תל אביב הציגה ספונסר חדש ותלבושת חדשה

רביעי | | 14:53    מאת רועי ינקלוביץ

חברת המשחקים הבינלאומית פלייטיקה חתמה על הסכם חסות עם הצהובים לחמש שנים. היו''ר שמעון מזרחי: ''הסיפור שלנו ושלהם משיק בנקודות ממשק רבות''. הרכש החדש בלייזר: ''רוצה להוכיח את עצמי''

אחרי שנפרדה מ"פוקס" אחרי חמש שנים, מועדון הכדורסל מכבי תל אביב וחברת המשחקים הבינלאומית Playtika (פלייטיקה) חתמו היום (רביעי) רשמית על הסכם חסות ראשית לקבוצה הבכירה לחמש השנים הבאות. במסגרת ההסכם, הלוגו של החברה יופיע על מדי הקבוצה הרשמיים ושם הקבוצה יהיה מעתה מכבי"Playtika" תל אביב.

ההופעה הרשמית הראשונה של מכבי "Playtika"  תל אביב עם הגופיה החדשה מתוכננת ל-1 באוקטובר, המועד בו אמורה להיפתח עונת היורוליג במשחק מול אלבה ברלין. חברת המשחקים הבין-לאומית מפתחת משחקי רשת (בעיקר למובייל) ומעסיקה כ-4,000 עובדים ברחבי העולם, מתוכם כ-900 במטה החברה בישראל. פלייטיקה הוקמה לפני 10 שנים בתל אביב על ידי רוברט אנטוקול, המשמש כמנכ"ל החברה מאז הקמתה, ואורי שחק. החברה הפכה בתקופה קצרה מסטארט-אפ ישראלי קטן לסיפור הצלחה בין-לאומי עם פורטפוליו של עשרות משחקי רשת במגוון קטגוריות ומעל ל-30 מיליון שחקנים מרחבי העולם המשחקים מדי חודש במגוון אפשרויות בידור.
 


במסגרת ההסכם, הלוגו החדש יופיע גם על אוטובוס הקבוצה, ביגוד, אפיקי הדיגיטל השונים ועל גבי אמצעים פרסומיים נוספים. היו"ר הוותיק עו"ד שמעון מזרחי אמר בעקבות החתימה: "אני גאה לומר שהסיפור של מכבי תל אביב והסיפור של פלייטיקה משיק בנקודות ממשק רבות. בשני המקרים מדובר במותג ישראלי שבנה את עצמו לאורך השנים נדבך אחר נדבך בזירה המקומית והגיע להצלחה גדולה בזירה הבין-לאומית. שני המותגים עוסקים בראש ובראש במשחק, בהנאה, בבידור ובכיף. לבי תקוה שאנחנו מתחילים דרך שתימשך שנים רבות ארוכות וטובות, עם הצלחות, תארים, רגעי אושר והרבה ניצחונות".

מזרחי הוסיף: "יש לי את הכבוד והעונג לפתוח את ההסכם עם נותנת החסות הראשית. אנחנו מוצאים הרבה קווים חופפים בינינו לבין חברת פלייטיקה, שני הארגונים מייצגים את ישראל נאמנה, פלייטיקה זו חברת משחקים ואנחנו משחקים על הפרקט. מדובר בחוזה ארוך טווח, לא אגע בהיקף הכלכלי, אבל אוכל להגיד שמדובר בהסכם מכובד. הלוגו הוא אדום, אני מקווה שלרבות הימים הוא יהפוך לכתום ולאחר מכן לצהוב". 



ניר קורצ'ק, סמנכ"ל השיווק הגלובלי של Playtika סיפר: "אנו גאים בשיתוף הפעולה עם אחד מעמודי התווך בתרבות הישראלית, המזוהה עם מצוינות והובלה בארץ ובעולם. מדובר בחיבור טבעי, שכן קיים קשר מובהק בין הערכים והדנ"א של מכבי תל אביב ו-Playtika, המאמינה שמשחק הוא צורך אנושי בסיסי וחלק מחזונה לייצר למיליוני השחקנים אין-סוף דרכים לשחק באמצעות פורטפוליו משחקים רחב. אנו מאמינים ששיתוף הפעולה בין שני המותגים, המייצגים מצוינות, ספורטיביות, עבודת צוות וחיבור לקהילה, יצליחו לייצר ערך מוסף הדדי ולהגביר את המודעות והחשיבות של ספורט, בידור ונתינה לקהילה, במיוחד בתקופה זו".

הרכש החדש, עוז בלייזר, אמר במהלך האירוע: "שמח להגיע לפה הייתי כמה פעמים מהצד השני באולם הזה ומחכה כבר להתחיל. מבחינתי זה להגיע לטופ ולאחד המועדוניל הגדולים באירופה ובישראל בטוח. שמתי לעצמי מטרה להגיע לטופ של אירופה ובאתי להוכיח שזה המקום שלי. מגיע לפה אחרי שעשיתי משהו בליגה הישראלית ואני צריך ללמוד את התפקיד פה אבל אני מוכן לכל תרחיש ואני מחכה רק להזדמנות"

   כל האתרים המובילים בקליק!

נגישות

showcase הנגשת אתרים | כל הזכויות שמורות